اس امام زمان (عج)


بدم در جان ، دم رحمانیت را / عیان کن چهره پنهانیت را

بلب جانم رسید ازحسرت تو  / نشانم ده رخ نورانیت را


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کشتی شکسته ایم نجات غریق کو ؟ / ناجی ما ز بحر مخوف و عمیق کو ؟

از غصه فراق رسیده است جان به لب /  یارب شریک قصه و یار شفیق کو ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردم و آخر ندیدم روی نیکوی ترا  / گوش من نشنید جانا صوت دلجوی ترا

سرمه ای با دست خود بر هر دو چشمانم بکش / نور تا گیرد دو چشمم بنگرم روی ترا



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان ما آمده از هجر تو بر لب بازآ  / روز ما بین که بود تیره تر از شب بازآ

ای امید دل صدیقه کبری (س) عجل  /  وی زداینده غم از دل زینب (س) بازآ



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیمار گشته است قلوب از عیوب ما / دانیم گشته سد دعاها ذنوب ما

یا غافر الذنوب گناهان ما ببخش / وانگه رسان ظهور طبیب قلوب ما



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بغفلت عمر را طی می کنم من  / بهار عمر را دی می کنم من

اگر یک جلوه بر قلبم نمایی  / خیال معصیت کی می کنم من ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیا ای صاحب عصر و زمانه /  قدم کن رنجه و بر چشم ما نه

سر ما گوی چوگان تو ایدوست / دل ما تیر عشقت را نشانه



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوای درد ما تنها ظهور است  / ظهوری کاندر آن فیض حضور است

هر آنکس کو بود غافل زیادش / دو چشم باطنش و الله کور است



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر خواهی که با مهدی (عج) نشینی /  گلی از خرمن وصلش بچینی

اگر مصداق ‌(( … قبل ان تموتوا )) /  شوی قطعا جمالش را ببینی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خوشا چشمی که بیند روی ماهت / خوشا جانی که گردد خاک راهت

روا باشد دهد جان ، عاشق تو  /  اگر افتد بروی او نگاهت .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امروز غریب آل احمد (ص) مهدی (عج) است  / یکتا گل بوستان سرمد مهدی (عج) است

ویرانگر مسلک و مرام باطل  /  احیاگر آئین محمد (ص) مهدی (عج) است .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عاقل نبود هر آنکه مجنون تو نیست /  مجنون نبود هر آنکه مفتون تو نیست

مومن نبود کسیکه نشناخت ترا / شاکر نبود کسی که ممنون تو نیست .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرا غیر از تو امیدی بکس نیست /  یقینا غیر تو کس داد رس نیست

خدا را یکه مردم در فراقت  /  دگر آیا زمان هجر ، بس نیست ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عزیز فاطمه (س) جانم فدای قلب مغمومت  / فدای آن جمال پشت ابر غیبت ، مکتومت

عزای جد تو برپاست دعوت می کنیم از تو  / بیا در مجلس اهل عزای جد مظلومت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر آنکس کار با مولا ندارد /   یقینا بهره از معنی ندارد

بغیر از آتش سوزان دوزخ / مقامی روز وانفسا ندارد .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم 
/ گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم
مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را 
/ تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم

یا مهدی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مردان که به هنگام خطر گرد آیند / سرباز صفت به یک خبر گرد آیند

مظلوم تویی که سال ها منتظری / تا سیصد و سیزده نفر گرد آیند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس امام زمان ، ،

تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391 ا 10:24 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه